Mii de sesizări într-un singur an, rezolvate de operatorul regional de apă și apă uzată, Apa Serv Valea Jiului.
Cele mai multe au fost rezolvate cu operativitate, însă au fost cazuri în care soluționarea reclamațiilor a excedat sfera de acțiune a celor de la ApaServ. De asemenea, au fost și cazuri în care reclamațiile au fost nefondate, dar toate sunt verificate cu atenție de reprezentanții Apa Serv.
”Au fost înregistrate 3522 reclamații (2.296 – apă și 1264 – canal), din care 3111 au fost rezolvate în totalitate, 58 au fost rezolvate parțial, 51 nu au fost fondate, iar 274 nu au fost de competența ASVJ. Un număr de 2090 reclamații au fost rezolvate în mai puțin de 24 de ore, 577 reclamații au fost rezolvate între 24-48 ore și 815 reclamații au fost rezolvate în peste 48 ore”, arată raportul de activitate al SC Apa Serv Valea Jiului.