Informația este cheia succesului! - OBSERVATORUL NAȚIONAL TV
Informația este cheia succesului! - OBSERVATORUL NAȚIONAL TV

    Tronsonul de drum Oradea-Deva trebuia finalizat acum trei ani

    PUBLICAT ÎN

    Una dintre cele mai importante artere rutiere de transport din țară, DN76 Oradea-Deva, este în continuare nefinalizată, iar în momentul de față blocajul este total pe două dintre cele 6 loturi aflate în construcție, și anume tronsoanele Vârfurile Ștei/Ștei-Beiuș unde lucrările de modernizare trenează de ani buni.
    Semnalul de alarmă a fost tras de un deputat liberal care-i cere premierului să se implice. ”Am adus această situație dezastruoasă în atenția oficialilor din Minister și din CNADNR în nenumărate rânduri, atât prin intermediul întrebărilor parlamentare, cât și în cadrul dezbaterilor din Comisia de transporturi cu ocazia adoptării Bugetului pentru 2016. Recent, am prezentat situația direct Ministrului Transporturilor Dan Marian Costescu și directorului CNADNR Cătălin Homor în speranța că voi primi răspunsuri argumentate și o asumare fermă în privința finalizării acestor lucrări.
    Mă așteptam la mai mult profesionalism și implicare, dar am constatat cu dezamăgire că lucrurile nu se mișcă deloc în direcția bună. Istoricul acestui DN 76 este tumultuos, după ani în care nu s-au alocat fonduri pentru lucrări, s-a intrat într-o nouă etapă aceea a includerii sale în Master Planul General de Transport. Apoi a fost scos din varianta finală a acestui document și s-a propus fazarea lui. Niciuna dintre variante nu a fost câștigătoare, astfel din ultimul răspuns primit în data de 30 martie a.c., sub semnătura Ministrului Dan Marian Costescu, am aflat că stadiul fizic de execuție al lucrărilor pe cele 6 loturi este situat între 47% pe tronsonul Vârfurile-Stei (km 69+350 m la km 102+660 m), urmat de un stadiu de 51.1 % pentru tronsonul Stei — Beiuș (km 102+660 la km 133+660 m) și 90% pe tronsonul Brad-Ionești, deși conform contractului, întreg proiectul trebuia finalizat încă din anul 2013”, susține deputatul Costin Gheorghe. Parlamentarul mai spune că bilanțul este unul nesatisfăcător și demonstrează slabă capacitate a instituțiilor responsabile ale statului să dezvolte și să finalizeze lucrările de infrastructură în termenul stabilit.

    SPONSORIZATE

    Leonardo Badea (BNR): Premise pentru creșterea investițiilor străine directe în Europa Centrală și de Est. Cazul României

    Pentru ca țările emergente din Europa Centrală și de Est să atingă un ritm...

    Călin Petru Marian: Susținem scăderea tarifelor la apă, canal și la colectarea deșeurilor!

    Din postura de Președinte al Consiliului Județean Hunedoara, Călin Petru Marian, candidatul PNL la...

    Călin Petru Marian: „Mintia are viitor! S-au făcut pași concreți importanți pentru realizarea investiției de peste un miliard de euro”

    Călin Petru Marian, candidatul PNL la funcția de președinte al Consiliului Județean Hunedoara, transmite...

    Călin Petru Marian: Un sfert de secol de administrație publică, în slujba cetățenilor!

    Călin Petru Marian este candidatul PNL pentru funcția de Președinte al Consiliului Județean Hunedoara. Este...

    TE-AR PUTEA INTERESA

    Un hunedorean a crezut în dragostea cumpărată cu bani

    Bărbatul s-a îndrăgostit de o tânără și i-a făcut diferite cadouri gândindu-se că și...

    I-a dispărut autoturismul din fața casei

    I-a dispărut autoturismul din fața casei Un tânăr de 24 de ani, din Deva, a...

    Teroare în centrul Devei

    Un individ băut bine a pus pe jar autoritățile după ce a amenințat mai...