Se repara DN 7 A Petroșani-Voineasa

Lucrări de consolidare și protecție versanți pe DN 7A au demarat pe traseul Vidra — limita dintre județele Vâlcea și Hunedoara și cuprind 23 de kilometri, dar și reabilitarea unui pod și construcția a încă 6 poduri noi. Drumul este extrem de important pentru turismul Văii Jiului cât și pentru cel din zona Transalpina și a intrat în reabilitare în anul 2008. Investiția are o valoare totală de circa 125 de milioane de lei, însă în anul 2012 a fost oprită ca urmare a rezilierii contractului cu constructorul, rămânând de executat lucrări în valoare de peste 66 de milioane de lei. Fondurile provin de la Banca Europeană de Investiții și de la bugetul de stat. La începutul verii lui 2011, drumul a trecut de la Regionala de Drumuri și Poduri Craiova, la Regionala Timișoara. În toamna aceluiaşi an a  ajuns înapoi la cei de la Craiova, tocmai pentru a putea fi implementat un proiect complex, după cum au explicat oficialii. Concret, până aproape de graniță cu Hunedoara, pe partea judeţului Vâlcea, drumul a fost reabilitat și asfaltat de societatea Romstrade, care a câștigat licitația. Din acest motiv, și porțiunea din județul Hunedoara a trecut de la Regionala de Drumuri și Poduri Timișoara în administrarea celor din Dolj, care vroiau să continue lucrarea, tot cu cei de la Romstrade. Proiectul nu a mai fost, însă, finanțat, așa că, de la Regionala de Drumuri și Poduri Craiova, drumul a fost dat înapoi la Regionala Timișoara, pentru că acum în cele din urmă să ajungă din nou la cei de la Craiova. În 2014, în luna iulie problemele s-au agravat, după ce drumul naţional a fost rupt, pe două porţiuni, de apele învolburate ale Jieţului, în urma unor precipitaţii abundente. DN7A Petroșani-Voineasa traversează pe o porțiune Cheile Jietului, o zonă de un pitoresc aparte, și face legătură cu Transalpina, cea mai înalta șosea din România.